fbpx
שליטה על תריסים חשמליים

שליטה על תריסים חשמליים

בין היתרונות של מערכות בבית חכם ניתן למצוא את היתרון המרכזי מכולם – היכולת לשלוט על מערכות הבית השונות מכל מקום ובכל שעה, לרבות על התריסים החשמליים. במקום להתעסק עם כמה שלטים בבת אחת, תוכלו לעשות את הכל דרך מערכת שליטה אחת ועל ידי תכנון תרחישים שונים המתאימים עם אורח החיים שלכם.

לאוורר את הבית בכל זמן נתון

אין ספק שלמערכות בית חכם ובהן גם שליטה על תריסים חשמליים, ישנם יתרונות רבים אשר יכולים להפוך את החיים שלכם לפשוטים ונוחים להפליא. באפשרותכם לסגור ולפתוח את התריסים מכל מקום ובכל שעה סביב היממה. שוכבים במיטה וחם לכם? אין צורך לקום כלל, באפשרותכם לפתוח את התריסים בחדר בלחיצת כפתור אחת. במערכות מתקדמות יותר, אף לא תצטרכו ללחוץ על כפתור או לתכנן תרחיש היות ותוכלו לפתוח את התריסים תוך שאתם משתמשים בקול שלכם בלבד.

 

בדיוק מידת התאורה הנכונה

שליטה על תריסים חשמליים היא הפתרון האידיאלי גם כאשר אתם מעוניינים לצפות בסרט במערכת הקולנוע הביתית. הפופקורן מוכן, הסרט מכוון על הפעלה ועכשיו כל שנותר לכם לעשות הוא לחפש את השלט של התריסים החשמליים, למצוא את השלט של מערכת הסטראו כדי להגביר ולקום ולכבות את האור כדי להתחיל בהקרנה. האומנם? באמצעות מערכת בית חכם, אינכם צריכים להשאיר את הנוחות שלכם מאחור ולהתחיל בשורה של משימות. כל שעליכם לעשות הוא לתת פקודה אחת לכל המערכות השונות בו זמנית ישירות מהספה, ולהתחיל להרגיש ממש כמו בבית קולנוע פרטי.

 

שליטה בבית חכם

 

 

התאמה מלאה לצרכים שלכם

מערכות בית חכם הן אינן דוגמטיות, לא מדובר בתפריט הקבוע מראש אלא שניתן להתאים אותן לצרכים שלכם באופן אישי. לכל בית מאפיינים משלו ואלו באים לכדי חשבון בתכנון המערכת ובבניית הקוד עליו מערכות בית חכם מבוססות. כך אתם קובעים אלו מערכות ישרתו אתכם על בסיס יומיומי, כאשר אתם יכולים אף לתכנן באלו שעות משעות היום אלו יפעלו. אם למשל אתם גרים בדירה ויוצאים לחופשה בת כמה ימים, לפני שאתם חוזרים הביתה אתם יכולים לשלוט מרחוק על התריסים החשמליים ולדאוג שאלו יפתחו כך שהבית יוכל להתאוורר לפני הגעתכם. אם השארתם את התריסים פתוחים ונודע לכם כי מזג האוויר עתיד להיות גשום, סוער או מאובק, באפשרותכם לסגור את התריסים מכל מקום בו אתם נמצאים. למידע נוסף על חשמל חכם.

 

מערכת המתריעה על מכשולים

מלבד סגירת ופתיחת התריסים, אשר אלו אפשרויות אותן ניתן לבצע עם כל שלט פשוט, מערכות בית חכם פועלות בצורה כזו, כך שהן יכולות להתריע על כשלים ומכשולים בעבודתם התקינה של המערכות השונות. כך למשל, אם יש כשל בתריסים, מערכות הבית יעצרו את הפעלתן באופן אוטומטי וימנעו נזק למנוע. בדרך זו מובטחות לכם מינימום תקלות בתריסים החשמליים היות ותוכלו לקבל התרעה על כל גורם אשר מפריע לפעולתם התקינה ולספק פתרון לבעיה בהקדם האפשרי.

 

 

אינכם צריכים להתרוצץ יותר ברחבי הבית

הפעלה ידנית של תריסים, אפילו אם נעשית על ידי כפתור השולט על המערכת החשמלית וממוקם לצדו של התריס, תוביל לכך שאתם תאלצו להתרוצץ ברחבי הבית כדי לסגור את כל התריסים החשמליים בעת יציאה מהבית, לפני שאתם הולכים לישון או בכל זמן אחר. באמצעות מערכות בית חכם, תוכלו להימנע מהתרוצצויות מסוג אלו ולזכות לפתרון אפקטיבי ויעיל.

 

 

אנו בדיגיטלי מזמינים אתכם ליהנות ממגוון פתרונות בית חכם בהתאמה אישית

כדי למקסם את חווית המשתמש שלכם אנו בדיגיטלי זמינים עבורכם. אנו נשמח לבנות עבורכם מערכת אשר תענה על הצרכים שלכם באופן מדויק ותקל על השהות שלכם בבית באופן משמעותי. שליטה על התריסים החשמליים היא רק חלק קטן מהאפשרויות שעומדות לרשותכם בעת הטמעת מערכות בית חכם. לפרטים נוספים אודות כל האפשרויות שעומדות לרשותכם בבית חכם,

אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר והצוות המקצועי של דיגיטלי ישמח לעמוד לרשותכם.

כתובת

ז'בוטינסקי 100, פתח תקווה – ת.ד. 3331

טלפון

03-5600506

עגלת הקניות של דיגיטלי
There are no products in the cart!
Subtotal
0.00
Total
0.00
0
דילוג לתוכן