fbpx

מערכת אזעקה לבית חכם

תמיד בשליטה

היכולת לשלוט על מערכות האבטחה בבית ישירות מהסמארטפון, מקנה תחושת ביטחון גם כשאתם במשרד או בחו"ל

מערכות אזעקה לבית חכם

תפקידן של מערכות אזעקה לבית חכם הוא חשוב ביותר. מטרתה היא לשמור על בטחון ביתכם וליצור הרתעה ולהתריע בזמן אמת. כיום ניתן לשלוט על מערכת האזעקה מרחוק, לקבל התראות לסמארטפון ולטאבלט ולדעת בדיוק מהיכן מקור החיווי. מערכת זו היא רכיב חשוב בבית החכם ואחד מאבני היסוד והיא יודעת להתממשק למערכות חכמות אחרות וכך ליצור תרחישים ואינטגרציה בין כלל המערכות. מערכת האזעקה כוללת גלאים חיצוניים ופנימיים, וניתן לשלב במערכת גם גלאי עשן וגלאי הצפה כדי למקסם את ההגנה על הבית.

הבית החכם של דיגיטלי

יותר מתקדם | יותר חכם | יותר נח

גלאי וילון ונפח חיצוניים למערכת אזעקה ביתית

מערכת הגלאים החיצוניים מורכבת לרוב מגלאי וילון חיצוניים הממוקמים בתוך נישת החלון ואף צבועים בצבע של הטיח החיצוני הפיגמנטי. הגלאים יעבירו חיווי על כל תנועת אדם שייצמד לחלון והם מהווים את הגרעין העיקרי של ההגנה על אותו פתח.
גלאי הנפח החיצונים מגיעים כתגבורת לגלאי הווילון החיצוניים ומרחיבים את שטח הגילוי מסביב לבית. הם מתעלמים מהולכים על ארבע ובולטים יותר, ובשל כך מרתיעים יותר. גם את גלאי הנפח החיצוניים ניתן לצבוע בצבע של הטיח החיצוני ובתכנון נכון של מיקום הגלאי וסוג הגלאי מונעים אזעקות שווא מטרידות.

דיגיטלי - פשוט בית חכם

גלאים פנימיים במערכות אזעקה לבית חכם

במצב אופטימלי חשוב ביותר שבית פרטי יהיה מוגן גם מבפנים. גלאי נפח פנימיים נותנים את הגיבוי לגלאים החיצוניים ומזהים חדירה למרחב הבית ע”י חיישן אינפרה אדום המזהה תנועה במרחב שלו לפי שינויי טמפרטורה. ניתן לשלב גם גלאי עשן וגלאי הצפה לשם חיווי על המתרחש בבית.גלאי הנפח החיצונים מגיעים כתגבורת לגלאי הווילון החיצוניים ומרחיבים את שטח הגילוי מסביב לבית. הם מתעלמים מהולכים על ארבע ובולטים יותר, ובשל כך מרתיעים יותר. גם את גלאי הנפח החיצוניים ניתן לצבוע בצבע של הטיח החיצוני ובתכנון נכון של מיקום הגלאי וסוג הגלאי מונעים אזעקות שווא מטרידות.

חיווי ושליטה על מערכת אזעקה מהסמארטפון

מערכות אזעקה לבית חכם פרטי כוללות כיום כרטיס IP המתחבר לסמארטפון ומאפשר שליטה מלאה על המערכת. בכל שלב נתון תוכלו לנטרל או לחמש את האזעקה בצורה מלאה, חלקית או לנטרל גלאי מסוים, מכל מקום אשר תהיו.

תכנון תשתית למערכת אזעקה ביתית

תכנון תשתית מערכות אזעקה לבית חכם הוא מורכב ודורש ניסיון רב כדי להגיע לשילוב מקסימלי בין אסתטיקה ונראות לבין שקט תעשייתי וללא פשרות בביטחון הבית.
דיגיטלי בעלת ניסיון של מעל 40 שנה בתחום המיגון והאבטחה ומתמחים בהתקנות מערכות אזעקה בבתים פרטיים.

דברו איתנו

  • ז'בוטינסקי 100, פתח תקווה – ת.ד. 3331
  • info@digitally.co.il
  • 03-5600506

כתובת

ז'בוטינסקי 100, פתח תקווה – ת.ד. 3331

טלפון

03-5600506

עגלת הקניות של דיגיטלי
There are no products in the cart!
Subtotal
0.00
Total
0.00
0
דילוג לתוכן