fbpx
מערכת קולנוע ביתית

משרד חכם ללקוחות עסקיים

במאה ה-21 הבית והמשרד עוברים תהליך שינוי מתמשך והופכים לסביבה עתירת טכנולוגיה. לא רק מחשבים, גם תאורה, מקרנים, מסכים, מיזוג אוויר, אבטחה ותריסים – כל אלו בעלי אפשרות לשליטה מרחוק על ידי טכנולוגיה מתקדמת וחכמה. דיגיטלי מציעה לך לאחד את הבקרה של כל המערכות לתוך ממשק אחד המאפשר גם שליטה מרחוק. כעת יש לך את היכולת לדעת מה מתרחש במשרד בכל רגע נתון ולשלוט בכל מאפיין במערכת, גם אם אינך נוכח במקום.

משרד חכם ללקוחות עסקיים – למה זה טוב?

משרד חכם מאפשר לך לשלוט באופן מלא על כלל האלמנטים במשרד מקרוב ומרחוק, מערכת השליטה מתממשקת לכלל המערכות במשרד כגון תריסים, מזגן, טלוויזיה, אזעקה, סאונד וכו’ ומאפשרת נוחות מרבית בניהול המשרד.

חדר ישיבות חכם

חדר ישיבות הוא חלק מרכזי מהעסק החכם, מקום מפגש לרעיונות, תכנון וביצוע. חדר ישיבות חכם נותן לך את האופציה לנהל דיונים וישיבות באופן מקצועי ומתקדם ועם זאת פשוט. ממערכת שמשמשת כמזכירה אישית ועל פי פקודות קוליות שולטת בטכנולוגיות השונות במשרד ועד שליטה בכלל המקרנים, הסאונד, המחשבים הניידים וחיבורי הרשת בלחיצת כפתור אחת. חדר ישיבות חכם יפשט את צורת עבודתכם ויחד עם זאת יקדם את הליך הפגישה שמתקיימת בו.

יתרונות מערכות חכמות לעסק:

  • שליטה מרחוק בכל זמן נתון ומכל מקום
  • חסכון באנרגיה ובכסף
  • בקרה ותפעול נוחים
  • חדשנות וקידמה טכנולוגית

אינטגרציה בעסק החכם

מאחר והמשרד מכיל אלמנטים רבים ושלל טכנולוגיות קיים הצורך לסנכרן בין המערכות ולשלוט בהם באופן יעיל ונוח. דיגיטלי מתמחה באינטגרציה של מערכות ושילוב כלל המערכות לרשת אחת וכך להפוך את חיי המשרד לנוחים יותר לניהול.

 

כתובת

ז'בוטינסקי 100, פתח תקווה – ת.ד. 3331

טלפון

03-5600506

עגלת הקניות של דיגיטלי
There are no products in the cart!
Subtotal
0.00
Total
0.00
0
דילוג לתוכן