fbpx

מערכת חשמל חכם

מערכת החשמל בבית כוללת מגוון מערכות ומכשירים חשמליים כמו תאורה, תריסים חשמליים, דוד שמש, מזגנים וכו’. ע”י התקנת מערכת חשמל חכם ניתן לשלוט על מערכות אלו באופן מוחלט מקרוב ומרחוק ובכך לתכנן טוב יותר את השגרה היומית, לחסוך באנרגיה ולשפר משמעותית את איכות החיים.

מערכת חשמל חכם כוללת מגוון רחב של אמצעים:

  • מערכת פיקוד: מערכת חכמה המותקנת על לוח החשמל המאפשרת לשלוט מרחוק ובצורה אוטומטית על התאורה, התריסים, דוד והמזגן בבית.
  • מפסקים חכמים: מפסקים אשר ניתן לתכנת אותם לבצע פעולות כמו כיבוי כללי של התאורה בבית, הורדה של כלל התריסים, מצב סרט וכו’.
  • חיישני תאורה: חיישני עוצמות אור המותקנים בבית, אשר בעזרתם ניתן להגדיר למערכת להנמיך או להגביר את רמת התאורה. ניתן גם לשלב את פעולת התריסים לצורך שליטה על האור הנכנס.
  • גלאי תנועה: גלאי נפח המזהים תנועה באזור מסוים על פיהם ניתן להגדיר כמות אור ע”פ תנועה בחלל החדר.

התקנת חשמל חכם בהתאם לפרוטוקול KNX

המערכת של דיגיטלי עומדת בתקנים הנדרשים תוך הקפדה על איכות:

בשנת 2009 הוסיף מכון התקנים תקן ישראלי ל KNX עבור מערכות חשמל חכם, וזאת בהתאם להתקן הבינלאומי ISO/IEC 14543. הפרוטוקול תוכנן כך שהוא אינו תלוי בחומרה מסוימת. התקן מאפשר בחירה ושימוש במגוון רחב של מוצרים, מיצרנים שונים, בהתאם לעיצוב הבית ולרצון הלקוח. הטכנולוגיה וארכיטקטורת הרשת לפרוטוקול KNX משמשות את איגודי היצרנים האירופאים השונים (EIB, EHSA) עד היום.

חשמל חכם

כיצד המערכת חוסכת באנרגיה

בעזרת מערכת בית חכם ניתן לחסוך באנרגיה ובהוצאות החשמל. מערכת חשמל חכם יודעת לבצע כיבוי והדלקה אוטומטי של מכשירים בהתאם לצרכיי המשתמש. המערכת נותנת את האופציה להפעלה וכיבוי של מכשירים מרחוק, כמו דוד שמש, בעת הצורך ומאפשרת ניהול נכון של החשמל בבית. בנוסף, שימוש במערכת חשמל חכם מרגיל את המשתמש לתכנן נכון יותר את סדר היום בעזרת אופן שימוש במכשירים השונים בבית ויחד עם זאת מסייע בחיסכון באנרגיה.

 

כתובת

ז'בוטינסקי 100, פתח תקווה – ת.ד. 3331

טלפון

03-5600506

עגלת הקניות של דיגיטלי
There are no products in the cart!
Subtotal
0.00
Total
0.00
0
דילוג לתוכן