fbpx
interior-design

מבית קיים לבית חכם דיגיטלי חכם תוך 24 שעות!

עד היום כדי להפוך בית קיים לבית חכם היו דרושים לא מעט משאבים, שלא לדבר על מורכבות הביצוע וזמן ההטמעה הארוך. שבירת קירות, תכנון מחדש של החשמל בבית והסתמכות על אנשי מקצוע רבים הם חלק מהתהליך המורכב שהייתם צריכים לעבור בפרויקט מסוג זה. כיום, פתרונות Digitally הופכים את הבית הקיים שלכם לבית דיגיטלי חכם בקלות, במהירות וללא צורך בהרס תשתיות ובניית תשתיות חדשות.

באמצעות הפתרון הייחודי והבלעדי שלנו המורכב על בסיס רשת החשמל הקיימת, הבית שלכם הופך לבית חכם תוך פחות מ 24 שעות!.

בבית הדיגיטלי החכם אתם תמיד בשליטה. מערכת הבקרה של הבית יכולה להתנהל דרך המחשב, הטאבלט או הסמארטפון, כדיי שתוכלו להיות בקשר עם הבית בכל זמן ומכל מקום, ומאפשרת לכם נוחות מרבית בתפעול הבית ואיכות חיים שלא הייתם מורגלים לה.

elw_header_kommunikation

הפתרונות שלנו מתחברים לתשתית החשמל הקיימת אצלכם בבית, אין צורך להניח כבלים חדשים בכל הבית, אין שבירת קירות ואין לכלוך.

בבוקר כשתצאו לעבודה הבית יהיה רגיל ובשעה שתחזרו  הבית כבר דיגיטלי וחכם.

עם Digitally תוכלו להיות רגועים ובטוחים שעל איכות לא מתפשרים.

בקלות ופשטות אתם:

– שולטים על הבית מהסמארטפון או  הטאבלט.

-משדרגים את רמת החיים בבית.

– חוסכים באנרגיה.

– מעלים את ערך הנכס.

– נהנים  מעיצוב חדש.

הבית הדיגיטלי מותאם לצרכים שלכם

הבית החכם של Digitally פנה לכל סוגי האוכלוסייה ומותאם באופן אישי לצרכים של כל אחד ואחד. הפתרון שלנו מתאים גם בעלי מוגבלויות הזקוקים לנגישות גדולה יותר בביתם, לבעלי משרדים המבקשים לחסוך בעלויות תקשורת וחשמל, או שומרי שבת המעוניינים לתזמן פעולות שונות בבית לפי שעון שבת קבוע מראש.
הבית הדיגיטלי הוא הבית העתידי ומותאם כבר היום לכל המערכות והאביזרים החשמליים בבית. בבית הדיגיטלי החדש כבר לא צריך לחשוש משינוי מהיר בטכנולוגיה ולא צריך להקפיד לקנות רק מוצרי חשמל חכמים אשר יכולים לתקשר אחד עם השני. אנחנו פשוט מאד הופכים את כל מוצרי החשמל אצלכם בבית לאינטליגנטים בצורה מהירה וקלה. המערכות שלנו מתחברות לכל מכשירי החשמל שלכם ומלמדת אותם לתקשר אחד עם השני וכמובן להישלט על ידכם בצורה אינטואיטיבית עד שלא תבינו איך הצלחתם להסתדר קודם.

יותר לא צריך לפחד להחליף מכשירי חשמל, המערכות שלנו לא מתחברות למוצרים ספציפיים אלא שולטות בכל מערכות החשמל בבית, כך שאם אתם רוצים לשדרג את המזגן השנה או לקנות מכונת קפה חדשה ליום הנישואין שלכם, אין צורך בהתאמות מיוחדות או שוב להזמין טכנאי. בזכות הטכנולוגיה חדשה, הבית הדיגיטלי לומד להתאים עצמו לכל מכשיר חשמלי ישן ועתידי.

 

כתובת

ז'בוטינסקי 100, פתח תקווה – ת.ד. 3331

טלפון

03-5600506

עגלת הקניות של דיגיטלי
There are no products in the cart!
Subtotal
0.00
Total
0.00
0
דילוג לתוכן