fbpx

המלצות – בית חכם

המלצות בית חכם

אתם נמצאים בתהליך של בניית בית וחושבים לשדרג את איכות חייכם ולהתקין מערכת בית חכם? התחלתם לחפש מידע והאינטרנט מוצף בדברים? בשל קצב השינויים, החידושים והאפשרויות ריכזנו עבורכם מספר המלצות לבחירת המערכת הטובה ביותר עבורכם – כל מה שרציתם לדעת על הבית החכם ולא העזתם לשאול.

מערכות מוכרות ואמינות –

בעולם תחרותי כמו שוק הבתים החכמים מערכות חדשות מגיעות לשוק מידי שנה. מלבד היצרנים הגדולים והמוכרים במהלך החיפושים תיתקלו גם במערכות מיצרנים קטנים ולא מוכרים שלרוב יקרצו לכם בשל מחירן המאוד אטרקטיבי. אז איפה בדיוק הבעיה..? הבעיה מתחילה בכך שאמינותן של מערכות אלו לא נבחנה לאורך שנים – הרי היינו מצפים ממערכת חשמל חכם שתעבוד שנים רבות ללא בעיות. בנוסף, מערכות אלו לרוב מתבססות על פרוטוקול תקשורת סגור משלהן. אז למה זה חשוב? הדבר יוצר תלות מלאה של הלקוח בספק במקרים של קלקולים ובעיות. ומה יקרה כאשר אותו ספק יחליט לגבות מחיר מופרז עבור התיקון? אולי אפילו יפשוט רגל? בעיה.. ועוד לא דיברנו על יכולות המערכת ויכולות האינטגרציה שלה עם מערכות אחרות שבדרך כלל נמוכה ביותר.

לכן, חשוב מאוד לבחור מערכת מוכרת, אמינה, עם פרוטוקול תקשורת נפוץ (לדוגמא: KNX) ובעלת יכולת התממשקות ואינטגרציה גבוהה. בכך למעשה פתרנו את בעיית התלות בספק שתיארנו מעלה מאחר ובכל מקרה של קלקול או קריאת שירות הלקוח יוכל לפנות לכל ספק שמתקין מערכת עם פרוטוקול זה.

התאמה מלאה לצרכים אישיים –

בדקו כבר בשלב תכנון הבית כי המערכת נותנת מענה מלא לצרכים האישיים שלכם במסגרת התקציב העומד לרשותכם, וכך תוכלו לחסוך זמן יקר מול ספקים שונים. לא מעט פעמים קורה שלקוח מצפה לקבל מהמערכת פונקציות ויכולות מסוימות ולבסוף מקבל משהו אחר שלא עונה על צרכיו. חשוב לשבת עם הספק בשלב התכנון על תכניות ואופי הבית, להסביר מה הדברים החשובים לכם ולעבור על פרטי ההצעה, ובכך למנוע הוצאות כספיות מיותרות בהמשך.

תהליך הטמעה –

המעבר לבית החכם מאפשר נוחות רבה בניהול אורח החיים ובשגרה היום יומית, אך לעיתים שוכחים שברקע מותקנת מערכת חכמה שמאפשרת זאת. לכן, יש להכיר היטב את המערכת ויכולותיה. בסיום ההתקנה ובמהלך מסירת הפרויקט יש לוודא שמקבלים הסבר מלא על המערכת, הפונקציות שלה ותפעולה בשעת חירום (לדוגמא: הפסקת חשמל, קלקול וכו’). בנוסף, יש לוודא שמקבלים דרכי יצירת קשר עם הספק ומוודאים את זמני השירות הייעודיים שעל הספק לעמוד בהם.

אחריות –

חשוב לראות שהחברה איתה בחרתם לעבוד נותנת תקופת אחריות סבירה למערכת הבית החכם. ככל שתקופת האחריות ארוכה יותר המשמעות היא שהחברה נותנת אמון גבוה יותר במוצריה. תקופת האחריות הסטנדרטית למוצרי מערכת חשמל חכם הינה 3 שנים על רכיבי לוח החשמל ושנה על המפסקים. תקופת האחריות עבור המערכות הנוספות שמותקנות במסגרת הבית החכם כמו סאונד, אבטחה או אינטרקום מגיעות עם תקופת אחריות שונה.

עכשיו רק נשאר לנו להתחיל !

למידע ופרטים על התקנת מערכת חשמל בית חכם צרו קשר עוד היום.

כתובת

ז'בוטינסקי 100, פתח תקווה – ת.ד. 3331

טלפון

03-5600506

עגלת הקניות של דיגיטלי
There are no products in the cart!
Subtotal
0.00
Total
0.00
0
דילוג לתוכן