fbpx

בית חכם – עשה זאת בעצמך

עם התפתחות הטכנולוגיה בעולם, גוברת יותר ויותר המודעות לאורח חיים חסכוני המנצל נכון יותר את משאבי הטבע. על ידי הטמעתן של מערכות חכמות המונעות שימוש יתר באנרגיה ובמשאבים טבעיים שלא לצורך ניתן לחסוך עד כ 30% מצריכת האנרגיה בבית.

עם הגעת הסמארטפונים והטאבלטים, היה זה רק עניין של זמן עד שהטכנולוגיה החכמה תגלוש אל שאר המרחבים בחיינו. כיום אנשים רבים מבינים את היתרון של הפיכת ביתם לחכם יותר בשל העובדה שמדובר בתהליך קל ופשוט, אותו כל אחד יכול לעבור. כשאין צורך בתשתיות מיוחדות, או בהסבת כל המבנה לתומך בטכנולוגיה חכמה, הרי שמדובר בפתרון פשוט וקל ליישום, פתרון אשר נגיש לכל אחד, גם לך!

לפניך, המדריך לבית חכם – עשה זאת בעצמך.

בית חכם ללא תשתית: המעבר מבית קיים לבית חכם

אם אתם שואלים את עצמכם האם ניתן להקים בית חכם ללא תשתית מיוחדת, התשובה היא כן!

בעזרת השקעה בהטמעת מערכת בית חכם בהווה, יתאפשר לראות חיסכון בעתיד. אין יותר צורך לדאוג לנושאים כמו – שכחנו לכבות את הדוד או את האור בשירותים. באפשרותך לייצר אי אילו תרחישים לבחירתך כדי לשלוט בכל מערכות הבית דרך המכשיר הנייד מכל מקום בו נמצאים, ולתזמן את פעולתם של המכשירים בבית וכך למנוע שימוש מיותר בחשמל ואנרגיה. למידע נוסף על בית חכם אלחוטי.

אנשים רבים חוששים מהמעבר לבית חכם עקב סוגיות כמו מחיר, קושי לעשות את הצעד הראשון וכדומה. זה המקום לציין כי ישנן המון אפשרויות העומדות לרשותך, כך שתכנון מערכת בית חכם ייעשה בהתאם לצרכים ולדרישות שלך, כמו גם בהתאם למסגרת התקציב שעומד לרשותך. אם ברצונך ליהנות מכל היתרונות של הבית החכם, תוכל לקבל ייעוץ מטעם חברה הפועלת בתחום במשך שנים רבות ובעלת ניסיון רב, שתלווה אותך החל מהצעד הראשון ותתאים עבורך את הפתרונות המתקדמים ביותר.

בית חכם ללא תשתית

 

אז איך הופכים בית קיים לבית חכם?

כאשר אנו אומרים בית חכם עשה זאת בעצמך, אין אנו מתכוונים כי עליך לקנות את המערכת ולהתקינה לבדך. כמובן שיש לתכנן את תשתית החשמל של מערכת בית חכם ויש לעשות זאת בעזרתם של אנשי מקצוע מיומנים. הכוונה, שבידך השליטה המלאה על כל המערכות הדיגיטליות בביתך החל מהקומקום החשמלי, דרך התריסים והתאורה ועד למערכת המולטימדיה. כמו כן, באפשרותך ליצור תרחישים שונים המשלבים בין המערכות השונות בהתאם לצרכיך האישיים ואף לתכנן את עיצוב הבית, אם בעזרת מעצב פנים ואם בלי, בכל הנוגע למיקומם של גופי התאורה והמכשירים השונים.

דיגיטלי פועלת בשיתוף פעולה בלעדי עם חברת DigitalSTROM הגרמנית, משווקת ומטמיעה את מערכות הבית החכם לצורך הפיכת בית קיים לבית חכם. המערכת מותקנת ע”ג קווי החשמל הקיימים בבית ללא צורך בשינוי או שבירת קירות. פתרון זה הוא ייחודי, נוח וקל לביצוע, ומאפשר אמינות גבוהה ביותר ועמידות לאורך זמן. טכנולוגיה מאפשרת שימוש יומיומי במערכת ללא הפרעות תדר, ללא קרינה, ללא פרצות אבטחה וגמישות מרבית בעת ההתקנה ולאחריה.

על מנת להתחיל ולהפוך את הבית לחכם יותר, כל שעליך לעשות הוא לפנות אלינו ולתאם פגישת ייעוץ.

תאום פגישת ייעוץ עם אנשי מקצוע המתמחים בתחום

אם ברצונך ליהנות מכל היתרונות של בית חכם עשה זאת בעצמך. אל תחכה להזדמנות שתקרה בדרכך. המעבר לבית חכם, גם אם מדובר בהקמה של בית חכם ללא תשתית מיוחדת, ישדרג את איכות חייך מן הקצה אל הקצה ואף יעלה את ערכו של הנכס באופן משמעותי. בית חכם משדר יוקרה ואיכות חיים גבוהה והוא יכול להוביל לחיסכון בתשלום חשבון החשמל החודשי של עד 30%. בנוסף, עם המגמה הירוקה שהולכת וגוברת, בית חכם נחשב לפתרון ירוק למדי ולמאוד ידידותי.

תמיד חלמת על בית חכם..? עשה זאת בעצמך עוד היום! אנו מזמינים אותך ליצור קשר כעת עם צוות המומחים של דיגיטלי לתאם פגישת יעוץ, ולהתחיל ליהנות מנוחות ואיכות חיים ברמה הגבוהה ביותר. אין זה תרחיש שלקוח מסרט, המעבר לבית חכם הוא הדבר הבא והוא מעמיד לרשותך מגוון תרחישים מהם תוכל לבחור ולהשפיע על המציאות שלך – בנוחות ובקלות – בכוחות עצמך!

 

כתובת

ז'בוטינסקי 100, פתח תקווה – ת.ד. 3331

טלפון

03-5600506

עגלת הקניות של דיגיטלי
There are no products in the cart!
Subtotal
0.00
Total
0.00
0
דילוג לתוכן