fbpx

בית חכם ללקוחות פרטיים

מערכת בית חכם ללקוחות פרטיים מתחילה בהבנת צרכי הלקוח, ממשיכה בתכנון והתקנה של המערכות ומסתיימת בהגדרות ההפעלה והתרחישים שנבחרו.
אנו מייבאים ומתקינים מערכות אירופאיות בעלות תו תקן מחמיר ואיכות גבוהה ביותר ומתמחים בהטמעתן בבתים פרטיים לשם השגת שביעות רצון מקסימלית של בני הבית.

אנו שמים דגש רב על ויזואליות ועיצוב המערכת ברמת מתגי הקיר ובממשק משתמש פשוט וידידותי בהפעלת המערכת, וממליצים בחום להתייעץ ולתכנן מראש את מערכת הבית חכם בעת קבלת תכנית החשמל והתאורה בבית ולפני תחילת הבנייה.

מערכת בית חכם שולטת ב5 מערכות כלליות וכוללת מערכת אינטגרציה שמסנכרנת בין כלל המערכות:

  1. חשמל חכם (תאורה, מיזוג, תריסים, דוד שמש וכו’)
  2. מערכת קולנוע ביתית (אודיו/וידאו)
  3. אזעקה
  4. מצלמות אבטחה
  5. אינטרקום

חשמל חכם

מערכת החשמל החכם מאפשרת לשלוט על כל מערכות התאורה, מיזוג, תריסים, דוד שמש וכו’.

תאורה – בעזרת המערכת ניתן לכבות/להדליק כל אחד ממתגי התאורה מרחוק ע”י אפליקציה בסמארטפון. בנוסף, ע”י חיישנים חכמים ותכנון תרחיש ניתן לכוון מצב התאורה והתריסים לפי השעה ביום וכמות האור הטבעי הנכנס פנימה.

מיזוג – המערכת מאפשרת שליטה על מצב מערכת המיזוג גם מרחוק ועל השליטה בטמפרטורה בבית. 

תריסים חשמליים – שליטה על תריסים חשמליים הפכה להיות בקשה סטנדרטית בכל בית. באמצעות מערכת חכמה תוכלו לפתוח את התריסים או לסגור אותם מרחוק. ניתן גם לקבוע תרחישים בהם סוגרים/פותחים את כל התריסים בו זמנית בעת הגעה או יציאה מהבית.

דוד שמש – ניתן לשלוט במצב הדוד מחוץ לבית באמצעות הסמארטפון ובנוסף ניתן להתאים מראש את זמני הפעלתו של הדוד בהתאם לאורח החיים אליו מורגלים. הדוד הינו מכשיר הצורך את כמות האנרגיה הגדולה ביותר מכל המערכות החשמליות בבית ושליטה נכונה על הפעלתו תביא לחיסכון משמעותי באנרגיה וחיסכון כספי בהתאם.

חימום תת רצפתי – המערכת יודעת לשלוט על מצב החימום התת רצפתי וניתן לקבוע מרחוק האם החימום דולק או כבוי.

מערכת קולנוע ביתית

מערכת הקולנוע הביתי שולטת על כל מרכיבי הסאונד בבית. המערכת יודעת להתממשק לטלוויזיה ולרסיבר המחובר לרמקולים ובכך לחבר ולסנכרן בין פעולותיהם כדי שניתן יהיה לקבל איכות שמע ברמה הגבוהה ביותר. בעזרת האפליקציה ניתן לשלוט מרחוק במערכת, לבחור מגוון תכנים לשמיעה וליהנות ממגוון פיצ’רים נוספים.

אזעקה

בעזרת שליטה מרחוק על מערכת האזעקה ניתן להפעיל ולנטרל את המערכת ולקבל חיווי על תפקודה בזמן אמת. גלאי המערכת יודעים לתת חיווי בעת גילוי אובייקט ע”י צופרים פנימיים וחיצוניים בבית ובאותה עת ליצור קצר עם בעל הבית.

מצלמות אבטחה

מצלמות האבטחה מותקנות בדרך כלל מחוץ לבית ובאופן זה יוצרות הרתעה, המצלמות וומכסות את כלל השטחים המובילים לפתחי הבית. המצלמות משדרות ב HD והמידע מוקלט ונשמר במערכת לפי צרכי הלקוח. ניתן לצפות במתרחש בזמן אמת מהסמארטפון או מהטאבלט בעת קבלת חיווי כלשהו ממערכת האזעקה. איכות התמונה גבוהה ביותר וזיהוי האובייקט הוא מיטבי.

אינטרקום

מערכת האינטרקום נותנת את האופציה לשלוט על שער הכניסה מהמוניטור בבית. מערכת אינטרקום בבית חכם מקבלת ערך מוסף ובעלת אופציה לשלוט בפתיחת האינטרקום מכל מקום בבית דרך האפליקציה, תוך קבלת תמונת המצלמה..

כתובת

ז'בוטינסקי 100, פתח תקווה – ת.ד. 3331

טלפון

03-5600506

עגלת הקניות של דיגיטלי
There are no products in the cart!
Subtotal
0.00
Total
0.00
0
דילוג לתוכן