fbpx

איך בית חכם יחסוך לכם בחשמל

בית חכם מבוסס למעשה על מערכת חשמל מהפכנית אשר הופכת את ההתנהלות עם החשמל הביתי לחכמה יותר, אפקטיבית יותר, ולדעת לא מעט לקוחות – מדהימה לאין שיעור. בית חכם אינו עוצר רק בהתקנת בקר אוטומטי להדלקה וכיבוי דוד החשמל. מדובר בשינוי הלייפסטייל הביתי כולו, ובקישור תהליכים מכניים לתהליכים אלקטרוניים. ניתן, למשל, לתכנת כי פתיחת דלת של חדר מסוים תפתח מסך עם תפריט ממנו תוכלו לבחור מוזיקה שתושמע באותו החדר, או להורות לאור בגינה על זמני כיבוי והדלקה קבועים. אם זה עוד לא מספיק, חכו שתשמעו כמה בית חכם יכול לחסוך לכם בהוצאות החשמל.

“שכחתי את המזגן דולק. חבל. הלך יום עבודה כי צריך לחזור”. לא בבית חכם אוטומטי

כאשר מדברים על בית חכם אוטומטי, זה אומר כי כל מכשיר חשמלי מחובר ללוח חשמל בית חכם, כך שכל שתצטרכו לעשות הוא לגשת לאפליקציה בטלפון הנייד, להציג בה את מכשירי הבית, לבחור את המזגן ולכבות אותו. הפעולה תוביל לכיבוי המזגן באמצעות הבקר החכם. בחזרתכם הביתה תכנסו שוב לאפליקציה ותדליקו את המזגן ובכך תוכלו להגיע לבית עם הטמפרטורה המושלמת לכם.

בית חכם אוטומטי

משתמשים במכשיר חשמלי קבוע בשעה מסוימת? בית חכם אוטומטי כולל בקרת הדלקה וכיבוי אוטומטית

את הקומקום החשמלי, הכיריים החשמליות, הסדין החשמלי בלילה, ועוד מגוון מכשירים ניתן לווסת לשעות הדלקה וכיבוי קבועות. כך, חשבון החשמל ישאר זהה בכל חודש (בהינתן אי עליית מחיר ליחידת קילוואט) ולא תצטרכו לחשוש שמא החודש הנוכחי יהיה יקר מהקודם.

שימוש בתשתית מוזלת החוסכת בחשמל

בעבר היינו הופכים טיפש לבית חכם בעזרת פיזור תשתית בכל רחבי הבית. מה שייקר באופן משמעותי הן מבחינת השחלת כבלים מארון החשמל ועד האביזר החשמלי היום והן מבחינת כמות בקרים גדולה וגם מבחינת ייצור ארון חשמל גדול ויקר.

היום אין צורך בתשתית יקרה ומסורבלת ניתן להפוך את הבית מטיפש לבעל מערכת בית חכם אוטומטי בקלות ועם מינימום אביזרים בעזרת המותג “דיגיטלי” מבית דיגיטלי סטרום הגרמנית משתמשים ברכיבים איכותיים וזולים.

שימוש בתהליכי אוטומציה לזיהוי נפחים

חיישנים מסוגים שונים יכולים לזהות המצאות או אי המצאות של אנשים או בעלי חיים בחלל ניתן להגדיר אותם כך שיופעלו עם הפעלת החיישן. לדוגמה, החיישן יכול לזהות אתכם בכניסה לחדר מסויים ובכך לדעת להדליק את התאורה . כך, תקבלו נגישות לאור כאשר הדבר מצדיק זאת. ניתן להגדיר במערכת בית חכם אוטומטי שהפעלת התאורה בתתבצע בהתאם לתנאי האור הטבעי, כלומר, כאשר האור הטבעי חסר או בלתי מספיק מבחינת שעת היום (או הלילה) מזג האוויר או כיוון החלל ביחס לשמש תתבצע הדלקה כשתיכנסו.

בית חכם אוטומטי מבית “דיגיטלי”

התקנת מערכת חשמל חכמה מבית דיגיטלי תתבצע באפיון מלא לצרכים שלכם. מותג זה הינו חלק מקבוצת גולן תקשורת, מומחית בפתרונות תקשורת, אבטחה, מיגון ושירות לעסקים גדולים ומוסדות. מחלקת Digitally מתאימה עזרי בית חכם באופן פרטני לכל בית או עסק, תוך אפיון הצרכים האמיתיים של כל לקוח ועבודה לפיהם בלבד.

בכל שירות שנבצע נתייחס אל נושא החדשנות הטכנולוגית כערך עליון. במסגרת בית חכם, כפי שהבטחנו ייעשה שינוי בלייפסטייל שלכם, בעזרת הבית החכם נוכל לשמור על עולם ירוק יותר.  שיפור והזנקת רמת החיים שלכם.

למידע ופרטים על התקנת מערכת חשמל בית חכם ביכולתכם ליצור עמנו קשר.

כתובת

ז'בוטינסקי 100, פתח תקווה – ת.ד. 3331

טלפון

03-5600506

עגלת הקניות של דיגיטלי
There are no products in the cart!
Subtotal
0.00
Total
0.00
0
דילוג לתוכן